注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

 
 
 

日志

 
 

睇How To Train Your Dragon  

2010-05-15 23:54:45|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
娃哈哈

又有得睇戏,不过好惨,冇2D睇。

睇咗几轮3D,觉得色彩差过2D,又怀念起2D,不过3D照睇啦。

2100买到2125个飞,于是就落去卖电视个度睇电视。高清翡翠喔,係D旅游片,好正好正。而翡翠就播紧扮嘢节目,我都唔知叫咩,几娱乐吓。

19分行上去,点知啱进场就开始。

效果唔错唔错,剧情就几经典吓,又或者係话几平凡吓,剧情完全不是亮点。

入面条龙好似同阿凡达条龙差唔多,又係有六肢,又係一主翼+一辅助翼+一尾翼。

今次睇3D可以话係最舒服个次。唔使好似睇阿凡达个阵咁扶眼镜,唔使好似睇爱丽丝个阵咁抬起头,就係空调热咗少少。

史上第三次睇完整个Endding(即係睇到总局个技术许可先走),上两次係2012同三某拍某某某。睇紧Endding时,带位男行咗去后区,只听见他恍如在和人说话“关了它吧”。但之后走个阵并冇发现后区有人,可能佢隔住个放映窗同入面D人讲嘢挂。Endding完咗走个阵,係门口候命D卫生阿姨笑得很淳朴(Feel得出唔係耻笑紧我地,可能只係佩服我地睇嘥D佢睇唔明个嘢),而换3D镜个姐姐就很好态度地“眼镜係呢度还就得个啦”,我表惊奇地轻声“吓”,“全场得翻你地两个之嘛”。还完眼镜梗係翻屋企啦,点知妈咪话想去厕所,搞到我又想去,于是乎又兜咗翻去厕所个边。个个换眼镜姐姐可能以为我地走咗,便与带位男非议起来。“我都难明佢两个,居然睇完係度睇字幕喔,摆明玩嘢姐。”“D咁个嘢我睇三秒钟都晕咯,都难明佢地居然睇得明。”十分同情,十分理解,千年孤独的她难得一个话题。

离开戏院之后落楼下买m记啦,点知撞啱一个K记fans来咗,“咦,点解D鳕鱼堡係个样ge,呢个唛鱼堡来个喔。”
...........................................

买完,翻屋企。
  评论这张
 
阅读(80)| 评论(3)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017